Beheerder kabels en leidingen

In de gemeente Nunspeet is er voldoende (openbare) ruimte om te groeien. De ondergrondse infrastructuur gaat een nieuwe fase in, waardoor ambities en nieuwe opgaven op je staan te wachten. Ga bij ons (samen met ons) aan de slag om de ondergrondse infrastructuur te verbeteren.

We zoeken een nieuwe collega: een Beheerder kabels & leidingen voor 36 uur per week. 

Accordion item is ingeklapt

Nunspeet ligt op de Veluwe, te midden van veel groen en prachtige natuur. Het is een geliefd stukje Nederland met uitgestrekte bossen, heide, weilanden én het Veluwemeer. Nunspeet heeft het! De gemeente Nunspeet telt circa 29.000 inwoners en bestaat uit Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten. Het gemeentehuis ligt in het hart van het gezellige centrum van Nunspeet en is goed bereikbaar via de A28 en op loopafstand van het station. We zijn een informele organisatie met een prettige werksfeer en korte lijnen. 

Je maakt deel uit van het team Openbare Ruimte. De teammanager geeft leiding aan deze club van circa 48 kundige mensen (binnen- en buitendienst) die samen veel plezier beleven in hun werk. De schouders eronder zetten en aanpakken is het motto. Het team is onderverdeeld in 3 clusters, te weten: Civiel, Groen, Bos en Natuur. Als beheerder Kabels & Leidingen val je onder het cluster Civiel. 

Het speelveld is ontzettend breed in Nunspeet; van wegen tot riolering en van openbaar groen tot bos, natuur en gladheidbestrijding. We houden van aanpakken, zijn praktisch ingesteld. We zijn collegiaal, helpen elkaar gevraagd en ongevraagd én houden van gezelligheid op de werkvloer. Samenwerken vinden we vanzelfsprekend; samen groeien en de dienstverlening blijvend optimaliseren!

Kijk voor meer informatie over én een impressie van onze organisatie en collega’s op de pagina Werken bij.

Accordion item is ingeklapt

Samen met je collega’s speel je een cruciale rol in het beheren en aanleggen van (nieuwe) kabels en leidingen. In deze dynamische functie werk je in het licht van de energietransitie en draag je bij aan de realisatie van woningbouwopgaven in onze gemeente. De komende jaren staan we voor grote uitdagingen. De energietransitie, de groei van onze gemeente en de maatregelen uit beleids- en beheerplannen vragen om jouw expertise en inzet. Door proactief samen te werken met netbeheerders, zorg je ervoor dat we gezamenlijk relevante beleidsstukken actueel houden, altijd met het oog op de belangen van onze gemeente. Jij draagt bij aan een duurzame en toekomstbestendige gemeente!

Waar kan je werkdag uit bestaan? We geven je alvast een greep uit het takenpakket:

  • Je bent het aanspreekpunt voor (nuts)bedrijven en onze inwoners; je zorgt voor een goede samenwerking en afstemming in de uitvoering van de ondergrondse infra.
  • Je bent voorzitter van het periodiek netbeheerdersoverleg (bewaken voortgang van gemaakte afspraken met de (nuts)bedrijven en interne projectleiders over de planning en uitvoering van de werkzaamheden).
  • Je gaat regelgeving en processen actualiseren, toepassen en beheren voor AVOI en het handboek kabels en leidingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het proces omtrent de financiële afhandeling van de degeneratievergoeding.
  • Je stemt gemeentelijke activiteiten in de openbare ruimte af op de wensen van stakeholders binnen het thema kabels en leidingen.
  • Je coördineert en controleert de kabel- en leidingwerkzaamheden in de openbare ruimte.
  • Je geeft advies over ondergrondse infra in diverse vergunningaanvragen.
  • Je behandelt (vergunnings)aanvragen in het programma Moor.
Accordion item is ingeklapt

Je bent een open persoonlijkheid. We vinden het ontzettend belangrijk dat je gericht bent op samenwerking; je bent géén solist die weggestopt in een kantoor zijn of haar werk doet. Niet alleen binnen je eigen team, maar ook met andere disciplines en organisaties leg je verbinding. Je gaat werken bij een gemeente, een politiek-bestuurlijke omgeving. Richting het bestuur, je collega’s en de inwoners van de gemeente Nunspeet communiceer je netjes en ben je vriendelijk vanuit een open houding

Hoofd- en bijzaken onderscheiden doe jij vanuit ervaring en routine. Daarbij ben je in staat om met verschillende belangen om te gaan. Je kunt overtuigen op uiteenlopende niveaus. Jouw uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, proactieve benadering helpen jou om de betrokken partijen (bestuurders, collega’s, inwoners en bedrijven) van de juiste informatie te voorzien. 

Dit vinden we ook belangrijk:

  • Je hebt ervaring op het gebied van ondergrondse infrastructuur.
  • Je hebt kennis van de inrichting en/of het beheer van de openbare ruimte.

Hiermee heb je een streepje voor:

  • Je hebt kennis van de Telecomwet, de AVOI, CROW 400 en 500, de Lig/Leg regeling en Nadeelcompensatieregeling en uitrol glasvezel.
Accordion item is ingeklapt

In Nunspeet staat de inwoner centraal staat en vanuit de organisatie zetten we de medewerker centraal. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. We bieden onze medewerkers volop kansen voor scholing en persoonlijke groei. Samen creëren we een omgeving waarin we het beste in elkaar naar boven (blijven) halen. Daarnaast geven we je alvast het volgende mee als je bij ons komt werken:

  • Je ontvangt een salaris van maximaal € 4.811,-- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (functieschaal 9) Dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Je ontvangt een Individueel Keuze Budget van 17,45% van je jaarsalaris. Hierin is je vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof ondergebracht.
  • We bieden je een jaarcontract met de intentie voor een vast contract (wederzijds goedvinden).
  • We werken hybride; vanuit huis én op onze moderne werkplekken in het gemeentehuis.
  • Je hebt volop ontwikkelmogelijkheden via Nunspeet Academy (vakmanschap, persoonlijke ontwikkeling en samenwerking).
  • Een actieve personeelsvereniging; het werken bij de gemeente Nunspeet wordt er (nóg) leuker van. Voorbeelden van leuke activiteiten geven we je graag!
Accordion item is ingeklapt

We beantwoorden je vragen graag! Een telefoongesprek kan voor jou het verschil maken. Bel daarom gerust met Derjan Heuver, teammanager Openbare Ruimte via (0341) 259911 of stel je vragen per mail aan d.j.heuver@nunspeet.nl of bel met Bernard Spronk, teamcoördinator Openbare Ruimte via (0341) 259911. Ook aan hem kun je je vragen per mail stellen via b.spronk@nunspeet.nl.

Accordion item is ingeklapt

Twijfel je nog en weet je nog niet zeker óf je gaat solliciteren, maak dan gebruik van ons koffiemoment. Alle vragen die je hebt over de organisatie, de functie of de werkomgeving kan je stellen onder het genot van een kopje koffie of thee. Het koffiemoment is op vrijdagmorgen 4 oktober 2024. Aanmelden kan tot en met dinsdag 1 oktober 2024 via HRM@nunspeet.nl.

Accordion item is ingeklapt

We zijn benieuwd naar jou, je motivatie en je CV. Solliciteren kan tot en met donderdag 17 oktober 2024.

Handig om te weten: de gesprekken worden gevoerd op donderdagmorgen 31 oktober 2024. 
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Ook vragen we je altijd een VOG bij indiensttreding in te leveren.

Overtuigd? Reageer dan vandaag nog op deze vacature.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, gaat onze voorkeur uit naar een interne kandidaat. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Contact