Het gemeentehuis en de -werf zijn gesloten op maandag 29 mei a.s. (tweede pinksterdag).

Frontofficemedewerker Burgerzaken

Werken bij de gemeente Nunspeet is leuk! Helemaal als frontofficemedewerker Burgerzaken; jij helpt onze inwoners!

In Nunspeet willen we onze inwoners nog beter helpen en werken we samen aan een vooruitstrevend team Burgerzaken. Groei en ontwikkeling staan centraal; we gaan samen vooruit!

Voor het team Burgerzaken zoeken we een nieuwe collega, een frontofficemedewerker voor 32 uur per week.

Waar ga je werken?

Nunspeet ligt op de Veluwe, te midden van veel groen en prachtige natuur. Het is een geliefd stukje Nederland met uitgestrekte bossen, heide, weilanden én het Veluwemeer. Nunspeet heeft het! De gemeente Nunspeet telt circa 29.000 inwoners en bestaat uit Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten. Het gemeentehuis ligt in het hart van het gezellige centrum van Nunspeet en is goed bereikbaar via de A28 en op loopafstand van het station. We zijn een informele organisatie met een prettige werksfeer en korte lijnen.

Team Burgerzaken

Je maakt deel uit van het team Burgerzaken. Hier werken 10 collega’s met veel plezier én toewijding met elkaar samen. Het is een team met een mooie mix van mannen en vrouwen in verschillende leeftijden en ervaringsniveaus. Alles wat gedaan wordt, is direct gericht op de inwoners van de gemeente Nunspeet. Het doel van het team? Onze inwoners van dienst zijn! Dat zie je terug in het persoonlijke contact en óók in het zorgdragen voor een professionele en betrouwbare basisregistratie Personen en actuele registers van de Burgerlijke stand. Ze verzetten veel werk, staan voor elkaar klaar en denken in mogelijkheden voor de inwoners. De teammanager Publiek is de leidinggevende van dit fijne team.

Kijk voor meer informatie over én een impressie van onze organisatie en collega’s op de pagina werken bij.

Wat ga je doen?

Je stapt in een team dat volop in ontwikkeling is. Persoonlijke groei en ontwikkeling staan centraal. Het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening is een continu proces. Jij vindt het leuk om daar onderdeel van te zijn en actief mee te werken aan een optimale dienstverlening.

Je bent het aanspreekpunt aan de balie voor o.a. reisdocumenten en rijbewijzen, verhuisaangiftes, akten van geboorte, erkenning en overlijden. Je hebt dagelijks contact met de inwoners van Nunspeet; jij bent hét visitekaartje voor de organisatie. De manier waarop jij mensen helpt, is essentieel voor het positieve gevoel over onze dienstverlening.

Waar kan je werkdag uit bestaan? Kijk met ons mee:

  • Aannemen en verwerken van rijbewijzen en reisdocumenten aan de balie.
  • Administratief verwerken van aangiftes.
  • Beantwoorden van telefonische vragen van inwoners.
  • Actief meedenken over verbeteringen in de dienstverlening.

Wat breng je mee?

Service met de hoofdletter S staat op jouw voorhoofd geschreven! Interactie en contact met mensen maken jou blij en dat straal je uit. Op een prettige, vriendelijke en altijd professionele manier sta jij onze inwoners te woord. Je bent proactief en meedenkend; je kijkt altijd hoe we de dienstverlening kunnen verbeteren. Afwisseling in je werk houd je bij de les en ook in drukke periodes blijf je scherp en alert. Je hebt plezier in je werk en bent de vrolijke noot in het team. Hard werken staat voorop en ook je flexibiliteit in beschikbaarheid en uren zijn van belang. Denk hierbij ook aan de avondopenstelling op donderdagavond. Als je het ook leuk vindt om verantwoordelijkheid te nemen voor het optimaliseren van een eigen proces, dan pas je perfect bij ons!

Dit vinden we ook belangrijk:

  • Je hebt een mbo 4 werk- en denkniveau.
  • Je hebt een streepje voor als je in de gemeente Nunspeet woont.

Goed om te weten:

We zoeken het liefst iemand met werkervaring als medewerker Burgerzaken bij een gemeente!

Ben jij leergierig en maak je je snel nieuwe informatie eigen én ben je bereid om een stapje extra te zetten voor je eigen ontwikkeling, dan ontvangen we je sollicitatie natuurlijk ook graag.

Wat bieden we jou?

In Nunspeet staat de inwoner centraal staat en vanuit de organisatie zetten we de medewerker centraal. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. We bieden onze medewerkers volop kansen voor scholing en persoonlijke groei. Samen creëren we een omgeving waarin we het beste in elkaar naar boven (blijven) halen. Daarnaast geven we je alvast het volgende mee als je bij ons komt werken:

  • Je ontvangt een salaris tussen € 2.295,-- en € 3.323,-- bruto per maand bij een

36-urige werkweek (functieschaal 6). Dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.

  • Je ontvangt een Individueel Keuze Budget van 17,45% van je jaarsalaris. Hierin is je vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof ondergebracht.
  • We bieden je een jaarcontract met de intentie voor een vast contract (wederzijds goedvinden).
  • We werken hybride; vanuit huis én op onze moderne werkplekken in het gemeentehuis. In deze functie bij Burgerzaken werk je volledig in het gemeentehuis.
  • Je hebt volop ontwikkelmogelijkheden via Nunspeet Academy (vakmanschap, persoonlijke ontwikkeling en samenwerking).
  • Een actieve personeelsvereniging; het werken bij de gemeente Nunspeet wordt er (nóg) leuker van. Voorbeelden van leuke activiteiten geven we je graag!

Wil je meer weten?

We beantwoorden je vragen graag! Een telefoongesprek kan voor jou het verschil maken. Bel daarom gerust met Els Hommes, teammanager team Publiek via (0341) 25 99 11 of stel je vragen per e-mail: e.hommes@nunspeet.nl.

Solliciteren

Gelijk solliciteren mag natuurlijk ook. We zijn benieuwd naar jou, je motivatie en je CV. Solliciteren kan via https://vacatures.one/28019/solliciteren tot en met 11 juni a.s.

Handig om te weten: de gesprekken worden gevoerd op donderdagmiddag 15 juni a.s.

Ook vragen we je altijd een VOG bij indiensttreding in te leveren.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een interne kandidaat.

Ben je enthousiast? Reageer dan vandaag nog op deze vacature.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Contact