Bij de aanvraag moet u een aantal bijlagen meesturen. Sla deze vooraf op op uw computer, voordat u start met het invullen van uw aanvraag.
- Een overzicht van de meerkosten van energie. U berekent deze door dit formulier in te vullen (xlsx, 10.47 KB). Daarna slaat u dit formulier op en kunt deze toevoegen in het formulier.
- Een kopie van de inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Voor ondernemers geldt dat op de inschrijving het aantal werkzame personen herkenbaar moet zijn en moet blijken dat het bedrijfspand gelegen is binnen de gemeente Nunspeet;
- Een kopie van een variabel energiecontract;
- Een kopie van de energienota’s van de maanden oktober 2021 tot en met maart 2022 en die van oktober 2022 tot en met maart 2023 (deze kunt u in het formulier zowel per maand, als in 1 bestand uploaden):
- Als u een leverancier voor gas en een andere leverancier voor elektriciteit heeft, overlegt u van beide leveranciers de gevraagde nota’s. In geval van twee leveranciers worden de bedragen bij elkaar opgeteld;
- Voor MKB-ondernemingen: een ingevulde de-minimisverklaring. Deze kunt u downloaden (pdf, 67.89 KB) en invullen. Daarna maakt u hier een scan of foto van zodat u deze kunt toevoegen in het formulier.
Bijlagen mogen in totaal niet groter zijn dan 50Mb.