Adviesraad Sociaal Domein

​De Adviesraad Sociaal Domein Nunspeet adviseert het college gevraagd en ongevraagd over de voorbereiding, vaststelling, uitvoering en evaluatie van het sociale beleid en verordeningen. Dit betreft onderwerpen als zorg, jeugd, wonen, welzijn, ouderenbeleid, werk en inkomen.

Wat u moet weten​

De adviesraad Sociaal Domein Nunspeet vergadert 1 keer per maand op een maandagavond, van 19.00 uur tot 21.00 uur in het gemeentehuis van Nunspeet. Deze vergaderingen zijn openbaar.

Leden

De adviesraad bestaat uit maximaal twaalf leden. Daarnaast heeft de adviesraad een onafhankelijk voorzitter en een ambtelijk secretaris.

Onafhankelijk voorzitter

Marnix (A.M.) Wiersma

Leden                                                                                                                                  

  1. Jacqueline (J.) Mensink
  2. Stef (S.) Smits
  3. Renske (R.) van Veen
  4. John (J.) Koevoet
  5. Nadia (N.) Sulman
  6. Paul (P.) Baks
  7. Corry (C.) van den Hoed
  8. Simone (S.) Scheringa
  9. Yvette (Y.) Borsboom
  10. Theo (Th.) Kruisinga (aspirant-lid)
  11. Dirk (D.) Tippe (aspirant-lid)

Ambtelijk secretaris

Daniëlle (D.) Bouw
Telefoon: (0341) 25 99 11
E-mail: adviesraadmo@nunspeet.nl

Jaarplanning vergaderingen 2023

Datum Tijd Locatie
Maandag 28 augustus 2023 19.00 – 21.00 uur Gemeentehuis Nunspeet, vergaderzaal 2
Maandag 18 september 2023 19.00 – 21.00 uur Gemeentehuis Nunspeet, vergaderzaal 2
Maandag 30 oktober 2023 19.00 – 21.00 uur Gemeentehuis Nunspeet, vergaderzaal 2
Maandag 20 november 2023 19.00 – 21.00 uur Gemeentehuis Nunspeet, vergaderzaal 2
Maandag 11 december 2023 19.00 – 21.00 uur Gemeentehuis Nunspeet, vergaderzaal 2

Documenten

Verslagen en adviezen

Huishoudelijk reglement (pdf, 1.61 MB)

Grondslagen adviesraad (pdf, 25.43 KB)

Wat vindt u van onze website?

Groene smiley (positief)Oranje smiley (neutraal)Rode smiley (negatief)

Contact